• Airlines 72 4.3%
  • Apparel 76 -2.6%
  • Automobiles & Light Vehicles 79 -3.7%
  • Banks 76 0.0%
  • Cellular Telephones 79 +1.3%
  • Computer Software 74 -2.6%
  • Department & Discount Stores 74 -3.9%
  • Fixed Line Telephone Service 70 +1.4%
  • Food Manufacturing 76 -3.8%
  • Gasoline Service Stations 75 2.7%
  • Health & Personal Care Stores 73 -5.2%
  • Hotels 74 -1.3%
  • Internet Retail 80 -2.4%
  • Internet Travel 79 1.3%
  • Supermarkets 73 -3.9%
 
 
Airlines 72 4.3%
Ambulatory Care 77 1.3%
Apparel 76 -2.6%
Athletic Shoes 78 -2.5%
Automobiles & Light Vehicles 79 -3.7%
Banks 76 0.0%
Breweries 76 -3.8%
Cellular Telephones 79 +1.3%
Computer Software 74 -2.6%
Cooperative Utilities 76 -5.0%
Credit Unions 81 -4.7%
Department & Discount Stores 74 -3.9%
Express Delivery (Consumer Shipping) n/a 0.0%
Fixed Line Telephone Service 70 +1.4%
Food Manufacturing 76 -3.8%
Full Service Restaurants 81 -1.2%
Gasoline Service Stations 75 2.7%
Health & Personal Care Stores 73 -5.2%
Health Insurance 69 -1.4%
Hospitals 75 +1.4%
Hotels 74 -1.3%
Internet Investment Service 76 -7.3%
Internet News & Opinion 73 -1.4%
InternetSearch Engines & Information 76 -5.0%
Internet Retail 80 -2.4%
Internet Social Media 74 4.2%
Internet Travel 79 1.3%
Investor-Owned Utilities 72 -2.7%
Life Insurance 77 -3.8%
Limited Service Restaurants 79 +2.6%
Household Appliances 81 1.3%
Municipal Utilities 68 -6.8%
Personal Care & Cleaning Products 77 -6.1%
Personal Computers 77 -1.3%
Property & Casualty Insurance 79 0.0%
Soft Drinks 79 -3.7%
Specialty Retail Stores 77 -2.5%
Subscription Television Service 65 3.2%
Supermarkets 73 -3.9%
Wireless Telephone Service 71 1.4%

Lösningar på
konkreta affärsproblem

Telekom, Teknologi & Information

Utav alla branscher så är teknologi- och informationsbranschen den mest föränderliga. Nya produkter och tjänster dyker dagligen upp på marknaden och omdefinierar vad som är viktigt för konsumenterna. Till exempel har markanden, bara på några år ritats om för telekomoperatörerna då introduktionen av smartphones nu revolutionerat kundernas upplevelser och förväntningar. Förändringar som denna är något som kommer fortsätta att komma.

Teknologiföretag har därför ett konstant behov av att ta pulsen på sin marknad, sina konkurrenter och speciellt sina kunder. Oavsett om ni är en tillverkare av mjukvaror eller en producent av produkter och tjänster inom telekommunikation, så finns en sak gemensamt över alla marknader; Dagens kunder är mer krävande, förväntar sig högre servicenivåer och törstar ständigt efter nya produkter.

CFI Group har lång erfarenhet av dessa områden och har under många år hjälpt företag att utvecklas i denna snabbrörliga bransch. Vi hjälper teknologi- och informationsbaserade företag att identifiera vad som driver kundnöjdhet och levererar robusta rekommendationer i en föränderlig omvärld. Vi förstår att era kunder förändrar sig nästan lika snabbt som de produkter och tjänster ni erbjuder, och ni har inte råd att vänta på att få förståelse för hur de beter sig och vad de vill ha i framtiden.

Kontakta oss så kan vi börja utforska hur era kunders upplevelser kan förbättras på ett sätt som påverkar ert ekonomiska resultat.