• Airlines 75 +4.2%
  • Apparel 79 +3.9%
  • Automobiles & Light Vehicles 82 +3.8%
  • Banks 80 +5.3%
  • Cellular Telephones 79 +1.3%
  • Computer Software 81 +9.5%
  • Department & Discount Stores 78 +5.4%
  • Fixed Line Telephone Service 70 +1.4%
  • Food Manufacturing 83 +9.2%
  • Gasoline Service Stations 76 +1.3%
  • Health & Personal Care Stores 78 +6.8%
  • Hotels 76 +2.7%
  • Internet Retail 83 +3.8%
  • Internet Travel Services 79 0.0%
  • Supermarkets 78 +6.8%
 
 
Airlines 75 +4.2%
Ambulatory Care 77 0.0%
Apparel 79 +3.9%
Athletic Shoes 80 2.6%
Automobiles & Light Vehicles 82 +3.8%
Banks 80 +5.3%
Breweries 83 +9.2%
Cellular Telephones 79 +1.3%
Computer Software 81 +9.5%
Cooperative Utilities 78 +2.6%
Credit Unions 82 +1.2%
Department & Discount Stores 78 +5.4%
Express Delivery (Consumer Shipping) 81 +1.3%
Fixed Line Telephone Service 70 +1.4%
Food Manufacturing 83 +9.2%
Full Service Restaurants 81 -1.2%
Gasoline Service Stations 76 +1.3%
Health & Personal Care Stores 78 +6.8%
Health Insurance 72 +4.3%
Hospitals 75 0.0%
Hotels 76 +2.7%
Internet Investment Service 80 +5.3%
Internet News & Opinion 76 +4.1%
Internet Search Engines & Information 77 +1.3%
Internet Retail 83 +3.8%
Internet Social Media 73 -1.4%
Internet Travel Services 79 0.0%
Investor-Owned Utilities 75 +4.2%
Life Insurance 79 +2.6%
Limited Service Restaurants 79 +2.6%
Household Appliances 82 +1.2%
Municipal Utilities 72 +5.9%
Personal Care & Cleaning Products 83 +7.8%
Personal Computers 78 +1.3%
Property & Casualty Insurance 78 -1.3%
Soft Drinks 84 +6.3%
Specialty Retail Stores 80 +3.9%
Subscription Television Service 65 +3.2%
Supermarkets 78 +6.8%
Wireless Telephone Service 71 +1.4%

Lösningar på
konkreta affärsproblem

Telekom, Teknologi & Information

Utav alla branscher så är teknologi- och informationsbranschen den mest föränderliga. Nya produkter och tjänster dyker dagligen upp på marknaden och omdefinierar vad som är viktigt för konsumenterna. Till exempel har markanden, bara på några år ritats om för telekomoperatörerna då introduktionen av smartphones nu revolutionerat kundernas upplevelser och förväntningar. Förändringar som denna är något som kommer fortsätta att komma.

Teknologiföretag har därför ett konstant behov av att ta pulsen på sin marknad, sina konkurrenter och speciellt sina kunder. Oavsett om ni är en tillverkare av mjukvaror eller en producent av produkter och tjänster inom telekommunikation, så finns en sak gemensamt över alla marknader; Dagens kunder är mer krävande, förväntar sig högre servicenivåer och törstar ständigt efter nya produkter.

CFI Group har lång erfarenhet av dessa områden och har under många år hjälpt företag att utvecklas i denna snabbrörliga bransch. Vi hjälper teknologi- och informationsbaserade företag att identifiera vad som driver kundnöjdhet och levererar robusta rekommendationer i en föränderlig omvärld. Vi förstår att era kunder förändrar sig nästan lika snabbt som de produkter och tjänster ni erbjuder, och ni har inte råd att vänta på att få förståelse för hur de beter sig och vad de vill ha i framtiden.

Kontakta oss så kan vi börja utforska hur era kunders upplevelser kan förbättras på ett sätt som påverkar ert ekonomiska resultat.