• Airlines 72 4.3%
  • Apparel 76 -2.6%
  • Automobiles & Light Vehicles 79 -3.7%
  • Banks 76 0.0%
  • Cellular Telephones 79 +1.3%
  • Computer Software 74 -2.6%
  • Department & Discount Stores 74 -3.9%
  • Fixed Line Telephone Service 70 +1.4%
  • Food Manufacturing 76 -3.8%
  • Gasoline Service Stations 75 2.7%
  • Health & Personal Care Stores 73 -5.2%
  • Hotels 74 -1.3%
  • Internet Retail 80 -2.4%
  • Internet Travel 79 1.3%
  • Supermarkets 73 -3.9%
 
 
Airlines 72 4.3%
Ambulatory Care 77 1.3%
Apparel 76 -2.6%
Athletic Shoes 78 -2.5%
Automobiles & Light Vehicles 79 -3.7%
Banks 76 0.0%
Breweries 76 -3.8%
Cellular Telephones 79 +1.3%
Computer Software 74 -2.6%
Cooperative Utilities 76 -5.0%
Credit Unions 81 -4.7%
Department & Discount Stores 74 -3.9%
Express Delivery (Consumer Shipping) n/a 0.0%
Fixed Line Telephone Service 70 +1.4%
Food Manufacturing 76 -3.8%
Full Service Restaurants 81 -1.2%
Gasoline Service Stations 75 2.7%
Health & Personal Care Stores 73 -5.2%
Health Insurance 69 -1.4%
Hospitals 75 +1.4%
Hotels 74 -1.3%
Internet Investment Service 76 -7.3%
Internet News & Opinion 73 -1.4%
InternetSearch Engines & Information 76 -5.0%
Internet Retail 80 -2.4%
Internet Social Media 74 4.2%
Internet Travel 79 1.3%
Investor-Owned Utilities 72 -2.7%
Life Insurance 77 -3.8%
Limited Service Restaurants 79 +2.6%
Household Appliances 81 1.3%
Municipal Utilities 68 -6.8%
Personal Care & Cleaning Products 77 -6.1%
Personal Computers 77 -1.3%
Property & Casualty Insurance 79 0.0%
Soft Drinks 79 -3.7%
Specialty Retail Stores 77 -2.5%
Subscription Television Service 65 3.2%
Supermarkets 73 -3.9%
Wireless Telephone Service 71 1.4%

Lösningar på
konkreta affärsproblem

Logistik och Transport

Oavsett om det handlar om människor eller om produkter så definieras service, för ett logistikföretag, av att få rätt saker till rätt plats i rätt tid. Att göra detta på ett sätt som är kostnadseffektivt kan vara skillnaden mellan lönsamhet och förlust.

Logistik- och transportbranschen har sin egen unika marknadsdynamik, något CFI Group har lång erfarenhet av. Vi jobbar med några av de ledande företagen inom branschen och hjälper dem förbättra sin lönsamhet genom att skapa en nöjdare kundbas.

Era kunder har valmöjligheter, men det har även ni. Noggrann planering och reducerad spilltid är två vägar till framgång, men de är inte de enda. Vad sägs om att ge era kunder realtidsinformation om deras planerade transporter eller bekräftelse på att leveranser kommer i tid?

Att arbeta med servicedetaljer som dessa kommer med en kostnad, och att hitta den rätta balansen mellan investeringar och utfall, sett från era kunders synvinkel kan hjälpa er att bli den föredragna leverantören.

CFI Group har under lång tid hjälpt logistik- och transportföretag att förstå och förbättra sina kunders upplevelser. Med hjälp av CFI Group erhåller ni analyser och insikter som hjälper er förbättra era kundrelationer och i slutändan förbättrar den finansiella avkastningen från era kunder.

Kontakta oss så kan vi börja kartlägga hur era kunders upplevelser kan förbättras på ett sätt som påverkar ert ekonomiska resultat.