• Airlines 75 +4.2%
  • Apparel 80 +1.3%
  • Automobiles & Light Vehicles 82 -1.2%
  • Banks 81 +1.3%
  • Cellular Telephones 79 +0.0%
  • Computer Software 78 -3.7%
  • Department & Discount Stores 77 -1.3%
  • Fixed Line Telephone Service 70 +0.0%
  • Food Manufacturing 81 -2.4%
  • Gasoline Stations 76 +0.0%
  • Health & Personal Care Stores 79 +1.3%
  • Hotels 76 +2.7%
  • Internet Service Providers 62 -3.1%
  • Internet Retail 82 -1.2%
  • Internet Travel Services 79 0.0%
  • Supermarkets 79 +1.3%
 
 
Airlines 75 +4.2%
Ambulatory Care 77 0.0%
Apparel 80 +1.3%
Athletic Shoes 80 0.0%
Automobiles & Light Vehicles 82 -1.2%
Banks 81 +1.3%
Breweries 84 +1.2%
Cellular Telephones 79 +0.0%
Computer Software 78 -3.7%
Cooperative Utilities 77 -1.3%
Credit Unions 82 +0.0%
Department & Discount Stores 77 -1.3%
Consumer Shipping 81 +0.0%
Fixed Line Telephone Service 70 +0.0%
Food Manufacturing 81 -2.4%
Full Service Restaurants 78 -3.7%
Gasoline Stations 76 +0.0%
Health & Personal Care Stores 79 +1.3%
Health Insurance 73 +1.4%
Hospitals 76 +1.3%
Hotels 76 +2.7%
Internet Service Providers 62 -3.1%
Internet News & Opinion 75 -1.3%
Internet Search Engines & Information 76 -1.3%
Internet Retail 82 -1.2%
Internet Social Media 73 +0.0%
Internet Travel Services 79 0.0%
Investor-Owned Utilities 75 +0.0%
Life Insurance 78 -1.3%
Limited Service Restaurants 79 +0.0%
Household Appliances 80 -2.4%
Municipal Utilities 75 +4.2%
Personal Care & Cleaning Products 80 -3.6%
Personal Computers 77 -1.3%
Property & Casualty Insurance 80 +2.6%
Soft Drinks 84 +0.0%
Specialty Retail Stores 80 +3.9%
Subscription Television Service 62 -3.1%
Supermarkets 79 +1.3%
Wireless Telephone Service 74 +1.4%

Lösningar på
konkreta affärsproblem

Logistik och Transport

Oavsett om det handlar om människor eller om produkter så definieras service, för ett logistikföretag, av att få rätt saker till rätt plats i rätt tid. Att göra detta på ett sätt som är kostnadseffektivt kan vara skillnaden mellan lönsamhet och förlust.

Logistik- och transportbranschen har sin egen unika marknadsdynamik, något CFI Group har lång erfarenhet av. Vi jobbar med några av de ledande företagen inom branschen och hjälper dem förbättra sin lönsamhet genom att skapa en nöjdare kundbas.

Era kunder har valmöjligheter, men det har även ni. Noggrann planering och reducerad spilltid är två vägar till framgång, men de är inte de enda. Vad sägs om att ge era kunder realtidsinformation om deras planerade transporter eller bekräftelse på att leveranser kommer i tid?

Att arbeta med servicedetaljer som dessa kommer med en kostnad, och att hitta den rätta balansen mellan investeringar och utfall, sett från era kunders synvinkel kan hjälpa er att bli den föredragna leverantören.

CFI Group har under lång tid hjälpt logistik- och transportföretag att förstå och förbättra sina kunders upplevelser. Med hjälp av CFI Group erhåller ni analyser och insikter som hjälper er förbättra era kundrelationer och i slutändan förbättrar den finansiella avkastningen från era kunder.

Kontakta oss så kan vi börja kartlägga hur era kunders upplevelser kan förbättras på ett sätt som påverkar ert ekonomiska resultat.