• Airlines 75 +4.2%
  • Apparel 79 +3.9%
  • Automobiles & Light Vehicles 82 +3.8%
  • Banks 80 +5.3%
  • Cellular Telephones 79 +1.3%
  • Computer Software 81 +9.5%
  • Department & Discount Stores 78 +5.4%
  • Fixed Line Telephone Service 70 +1.4%
  • Food Manufacturing 83 +9.2%
  • Gasoline Service Stations 76 +1.3%
  • Health & Personal Care Stores 78 +6.8%
  • Hotels 76 +2.7%
  • Internet Retail 83 +3.8%
  • Internet Travel Services 79 0.0%
  • Supermarkets 78 +6.8%
 
 
Airlines 75 +4.2%
Ambulatory Care 77 0.0%
Apparel 79 +3.9%
Athletic Shoes 80 2.6%
Automobiles & Light Vehicles 82 +3.8%
Banks 80 +5.3%
Breweries 83 +9.2%
Cellular Telephones 79 +1.3%
Computer Software 81 +9.5%
Cooperative Utilities 78 +2.6%
Credit Unions 82 +1.2%
Department & Discount Stores 78 +5.4%
Express Delivery (Consumer Shipping) 81 +1.3%
Fixed Line Telephone Service 70 +1.4%
Food Manufacturing 83 +9.2%
Full Service Restaurants 81 -1.2%
Gasoline Service Stations 76 +1.3%
Health & Personal Care Stores 78 +6.8%
Health Insurance 72 +4.3%
Hospitals 75 0.0%
Hotels 76 +2.7%
Internet Investment Service 80 +5.3%
Internet News & Opinion 76 +4.1%
Internet Search Engines & Information 77 +1.3%
Internet Retail 83 +3.8%
Internet Social Media 73 -1.4%
Internet Travel Services 79 0.0%
Investor-Owned Utilities 75 +4.2%
Life Insurance 79 +2.6%
Limited Service Restaurants 79 +2.6%
Household Appliances 82 +1.2%
Municipal Utilities 72 +5.9%
Personal Care & Cleaning Products 83 +7.8%
Personal Computers 78 +1.3%
Property & Casualty Insurance 78 -1.3%
Soft Drinks 84 +6.3%
Specialty Retail Stores 80 +3.9%
Subscription Television Service 65 +3.2%
Supermarkets 78 +6.8%
Wireless Telephone Service 71 +1.4%

Lösningar på
konkreta affärsproblem

Logistik och Transport

Oavsett om det handlar om människor eller om produkter så definieras service, för ett logistikföretag, av att få rätt saker till rätt plats i rätt tid. Att göra detta på ett sätt som är kostnadseffektivt kan vara skillnaden mellan lönsamhet och förlust.

Logistik- och transportbranschen har sin egen unika marknadsdynamik, något CFI Group har lång erfarenhet av. Vi jobbar med några av de ledande företagen inom branschen och hjälper dem förbättra sin lönsamhet genom att skapa en nöjdare kundbas.

Era kunder har valmöjligheter, men det har även ni. Noggrann planering och reducerad spilltid är två vägar till framgång, men de är inte de enda. Vad sägs om att ge era kunder realtidsinformation om deras planerade transporter eller bekräftelse på att leveranser kommer i tid?

Att arbeta med servicedetaljer som dessa kommer med en kostnad, och att hitta den rätta balansen mellan investeringar och utfall, sett från era kunders synvinkel kan hjälpa er att bli den föredragna leverantören.

CFI Group har under lång tid hjälpt logistik- och transportföretag att förstå och förbättra sina kunders upplevelser. Med hjälp av CFI Group erhåller ni analyser och insikter som hjälper er förbättra era kundrelationer och i slutändan förbättrar den finansiella avkastningen från era kunder.

Kontakta oss så kan vi börja kartlägga hur era kunders upplevelser kan förbättras på ett sätt som påverkar ert ekonomiska resultat.