• Airlines 72 4.3%
  • Apparel 76 -2.6%
  • Automobiles & Light Vehicles 79 -3.7%
  • Banks 76 0.0%
  • Cellular Telephones 79 +1.3%
  • Computer Software 74 -2.6%
  • Department & Discount Stores 74 -3.9%
  • Fixed Line Telephone Service 70 +1.4%
  • Food Manufacturing 76 -3.8%
  • Gasoline Service Stations 75 2.7%
  • Health & Personal Care Stores 73 -5.2%
  • Hotels 74 -1.3%
  • Internet Retail 80 -2.4%
  • Internet Travel 79 1.3%
  • Supermarkets 73 -3.9%
 
 
Airlines 72 4.3%
Ambulatory Care 77 1.3%
Apparel 76 -2.6%
Athletic Shoes 78 -2.5%
Automobiles & Light Vehicles 79 -3.7%
Banks 76 0.0%
Breweries 76 -3.8%
Cellular Telephones 79 +1.3%
Computer Software 74 -2.6%
Cooperative Utilities 76 -5.0%
Credit Unions 81 -4.7%
Department & Discount Stores 74 -3.9%
Express Delivery (Consumer Shipping) n/a 0.0%
Fixed Line Telephone Service 70 +1.4%
Food Manufacturing 76 -3.8%
Full Service Restaurants 81 -1.2%
Gasoline Service Stations 75 2.7%
Health & Personal Care Stores 73 -5.2%
Health Insurance 69 -1.4%
Hospitals 75 +1.4%
Hotels 74 -1.3%
Internet Investment Service 76 -7.3%
Internet News & Opinion 73 -1.4%
InternetSearch Engines & Information 76 -5.0%
Internet Retail 80 -2.4%
Internet Social Media 74 4.2%
Internet Travel 79 1.3%
Investor-Owned Utilities 72 -2.7%
Life Insurance 77 -3.8%
Limited Service Restaurants 79 +2.6%
Household Appliances 81 1.3%
Municipal Utilities 68 -6.8%
Personal Care & Cleaning Products 77 -6.1%
Personal Computers 77 -1.3%
Property & Casualty Insurance 79 0.0%
Soft Drinks 79 -3.7%
Specialty Retail Stores 77 -2.5%
Subscription Television Service 65 3.2%
Supermarkets 73 -3.9%
Wireless Telephone Service 71 1.4%

Lösningar på
konkreta affärsproblem

Bank, Finans och Försäkring

Hur viktigt är kundnöjdhet för er verksamhet? Om era kunder enkelt kan få tillgång till information, om de har möjlighet att välja mellan många konkurrenter, om kostnaderna för att välja någon annan är relativt låga - då är det av största vikt att göra era befintliga kunder nöjda.

Idag erbjuds allt fler tjänster genom onlinelösningar vilket har lett till att landskapet kring finansiella tjänster har förändrats radiklat under det senaste decenniet. Att utföra banktjänster, handla med aktier och beställa försäkringar över internet har ändrat på hur kunder interagerar med banker, försäkringsbolag och finansiella institutioner. Resultatet av detta är att kundupplevelsen – samt de faktorer som driver kundnöjdhet  – är under förändring.

CFI Group arbetar med banker, försäkringsbolag och finansiella institutioner för att hjälpa dem förstå och förbättra sina kunders upplevelser. Med hjälp av CFI Group erhåller ni analyser och insikter som hjälper er priortiera era aktiviteter och investeringar till förmån för förbättrade kundrelationer och i slutändan förbättrat finansiell avkastning.

Kontakta oss så kan vi börja utforska hur era kunders upplevelser kan förbättras på ett sätt som påverkar ert ekonomiska resultat positivt.