• Airlines 75 +4.2%
  • Apparel 79 +3.9%
  • Automobiles & Light Vehicles 82 +3.8%
  • Banks 80 +5.3%
  • Cellular Telephones 79 +1.3%
  • Computer Software 81 +9.5%
  • Department & Discount Stores 78 +5.4%
  • Fixed Line Telephone Service 70 +1.4%
  • Food Manufacturing 83 +9.2%
  • Gasoline Service Stations 76 +1.3%
  • Health & Personal Care Stores 78 +6.8%
  • Hotels 76 +2.7%
  • Internet Retail 83 +3.8%
  • Internet Travel Services 79 0.0%
  • Supermarkets 78 +6.8%
 
 
Airlines 75 +4.2%
Ambulatory Care 77 0.0%
Apparel 79 +3.9%
Athletic Shoes 80 2.6%
Automobiles & Light Vehicles 82 +3.8%
Banks 80 +5.3%
Breweries 83 +9.2%
Cellular Telephones 79 +1.3%
Computer Software 81 +9.5%
Cooperative Utilities 78 +2.6%
Credit Unions 82 +1.2%
Department & Discount Stores 78 +5.4%
Express Delivery (Consumer Shipping) 81 +1.3%
Fixed Line Telephone Service 70 +1.4%
Food Manufacturing 83 +9.2%
Full Service Restaurants 81 -1.2%
Gasoline Service Stations 76 +1.3%
Health & Personal Care Stores 78 +6.8%
Health Insurance 72 +4.3%
Hospitals 75 0.0%
Hotels 76 +2.7%
Internet Investment Service 80 +5.3%
Internet News & Opinion 76 +4.1%
Internet Search Engines & Information 77 +1.3%
Internet Retail 83 +3.8%
Internet Social Media 73 -1.4%
Internet Travel Services 79 0.0%
Investor-Owned Utilities 75 +4.2%
Life Insurance 79 +2.6%
Limited Service Restaurants 79 +2.6%
Household Appliances 82 +1.2%
Municipal Utilities 72 +5.9%
Personal Care & Cleaning Products 83 +7.8%
Personal Computers 78 +1.3%
Property & Casualty Insurance 78 -1.3%
Soft Drinks 84 +6.3%
Specialty Retail Stores 80 +3.9%
Subscription Television Service 65 +3.2%
Supermarkets 78 +6.8%
Wireless Telephone Service 71 +1.4%

Lösningar på
konkreta affärsproblem

Bank, Finans och Försäkring

Hur viktigt är kundnöjdhet för er verksamhet? Om era kunder enkelt kan få tillgång till information, om de har möjlighet att välja mellan många konkurrenter, om kostnaderna för att välja någon annan är relativt låga - då är det av största vikt att göra era befintliga kunder nöjda.

Idag erbjuds allt fler tjänster genom onlinelösningar vilket har lett till att landskapet kring finansiella tjänster har förändrats radiklat under det senaste decenniet. Att utföra banktjänster, handla med aktier och beställa försäkringar över internet har ändrat på hur kunder interagerar med banker, försäkringsbolag och finansiella institutioner. Resultatet av detta är att kundupplevelsen – samt de faktorer som driver kundnöjdhet  – är under förändring.

CFI Group arbetar med banker, försäkringsbolag och finansiella institutioner för att hjälpa dem förstå och förbättra sina kunders upplevelser. Med hjälp av CFI Group erhåller ni analyser och insikter som hjälper er priortiera era aktiviteter och investeringar till förmån för förbättrade kundrelationer och i slutändan förbättrat finansiell avkastning.

Kontakta oss så kan vi börja utforska hur era kunders upplevelser kan förbättras på ett sätt som påverkar ert ekonomiska resultat positivt.